June 06, 2010

Show #110: The Braves Take Hold of 1st Place

The 9 game win streak.  McCann’s future.  And praise for the turnaround.


 

 

565 Responses to “Show #110: The Braves Take Hold of 1st Place”

Pages: « 1 … 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 » Show All

  1. 451
    Mara Wanna Says:

    “Braces are full of Braves” Chip

  2. 452
    Bub Says:

    Mara, it was Joe West, too, wasn’t it? That makes it the greatest thing ever.

  3. 453
    Mara Wanna Says:

    I think so Bub. Ole “Neverhadaneck West”.

  4. 454
    Kate Says:

    Does Melky get fined for making contact with an umpire?

  5. 455
    Mara Wanna Says:

    haha…good question Kate.

  6. 456
    Bub Says:

    sit DOWN, Kelly Johnson.

    Hanson with 9 K’s.

  7. 457
    Mara Wanna Says:

    Melky was running toward RF to get that ball and held his hand up to Jason like, “I got it I got it…don’t hurt me.”

  8. 458
    Bub Says:

    lol, Mara.

  9. 459
    Curt Says:

    Lemke doing radio for the Twins series. Note to self: cut off ears

  10. 460
    Curt Says:

    Don Sutton just used the phrase “Advantage Boyer.” isn’t that an oxymoron?

  11. 461
    Bub Says:

    Lemke’s okay until they hand him play by play. He does the most awkward and uncomfortable play by play I’ve ever heard.

  12. 462
    Mara Wanna Says:

    I want a DL report. Do we know when Matt Diaz will be playable? I miss him. Also Saito cause we need him badly. And of course JJ. Hmmm? Anyone?

  13. 463
    Mara Wanna Says:

    I think Hanson may be done.

  14. 464
    Bub Says:

    Last thing I heard on JJ was that he was scheduled for one more simulated game followed by two starts in the minors. So, gotta figure 20 days from whenever I heard that?? Haven’t heard anything on Diaz. Or Saito.

  15. 465
    Bub Says:

    Great job, Christhian! … whose father, Christian Sr., apparently spoke with a lisp.

  16. 466
    Bub Says:

    Yuck.

  17. 467
    Curt Says:

    They better not blow this game

  18. 468
    Bub Says:

    No Worries, Curt. More Bravos runs coming up this inning.

  19. 469
    Bub Says:

    If you didn’t just hear it, Vizcaino promoted, will join Teheran in Myrtle Beach. I looked up Vizcaino’s final Rome #’s and they’re awesome.

  20. 470
    Bub Says:

    Dangit. Not getting runs in that inning might make this tight with Chavez coming in.

  21. 471
    Bub Says:

    Ah. Venters, not Chavez. Well, that’s better.

  22. 472
    Bub Says:

    CRAP CRAP CRAP CRAP CRAP.

  23. 473
    Bub Says:

    Somebody shoot me in the face with a large gun.

  24. 474
    Bub Says:

    And Peter Moylan bounces a warm up pitch.

  25. 475
    Curt Says:

    W.T.F.

Pages: « 1 … 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 » Show All

Leave a Reply